e m m a ; vardag, fest, inredning

ålandskryssningen närmar sig & lika så helgen

Torsdag idag :) Ska iväg och luncha med fröken Engström & Lundgren(& bebismagen) och sen blir det lite jobb och ikväll gymmet! :) trevlig torsdag! & solen skiner idag också, myys!

Och snart är det helg, då blir det kryssning för hela slanten med ett gäng figurer på båten Cinderella! :) Kommer bli grymt skoj, synd bara att det går så jävla fort på de där båtarna! Sist jag åkte med Cinderella så åkte jag med Josie, och jävlarihavet vad kul vi hade & vad vi skrattade! :P

Men jag vet inte vad jag ska ha på mig!? :s blää hatar sånt, annat är när man har en ny partyblåsa och pjux att trava omkring i, men denna gång blir det att ta en gammal trasa och schliiitna skor ;) nerå så farligt är det inte, men drygt när man inte har något riktigt klockrent att ha på sig! :/ tåls att funderas på...

jag & josie från vår kryssning med cinderella :)

 

Men innan kryssning så är det fredag som gäller, som inkluderar jobbelijobb & bio! ' Hur många lingon finns det i världen?', ska bli kul att se den, verkar jättebra! Någon som sett den? :)

Nu blir det frulle till gårdagens BB-avsnitt :)

Ha en bra daaag!


josie

Ja, riktigt kul hade vi =)=)=)=)

2011-04-05 / 08:06:53

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback