e m m a ; vardag, fest, inredning

at my sis' place





tog lite bilder när jag var hemma hos syrran sist :) de har såå fint hemma hos sig! En skön mix med gammalt och nytt, och det blir grymt snyggt! :) me like! Ska höra om jag kanske får ta lite mer pics hemma hos henne sen. Så ni får en större inblick på hur fint dem har!

Nu ska jag ta och fixa mig lite och sen blir det en snabblunch och dra till jobbet :)

& imorrn är det FREEEDAG :) weee! Helg & LÖNING! En helg som bland annat kommer inkludera middag med bruuuudsen och eventuellt en trip till Borlänge för lite shopping :) woho!

Hoppas ni får en toppenbra torsdag! :)

PUSS


julia

sv: tack så mycket! känns lite lättare att tänka ut något nu. :)

2011-03-24 / 17:57:07
BLOGG: http://juliaanordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback