e m m a ; vardag, fest, inredning

Bara i smyyyg..

Eftersom vi inte kommer vara i lugn och ro själsligt under påsken, på grund utav att vi flyttar där ikring och ska packa en massa etc. så jag har faktiskt jag smygbörjat pynta lite ;) men inte överdrivet! Det blev lite vårigt här hemma också, har annars haft samma tråkigt vita fat med grejer på rumsbordet sen julas (schhh) :P Så fick bli lite nytt - voilá!





Det mesta är inköpt från jobbet, men " på tråd - blomman" fick jag utav Lurkas i födelsedagspresent :)
& smårosorna är också från min födelsedag som jag fick utav min svärmor, här är de torkade.
& terrinen fick jag ju utav mamma för någon vecka sen!

På tal om vår.. var ju såå fin vårhimmel idag  luuuuv






& en morgontrött Emma :)







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback