e m m a ; vardag, fest, inredning

puuh ,

detta har varit en lååång vecka men samtidigt har det gått fort på något vis :P knäppt, jag vet! Men liksom mitt på dagarna när man jobbar så har det varit ganska segt och så speciellt när Annsofie har varit hemma hela veckan på grund av att hon stukat foten rejält förra helgen.. :/ men jag hoppas hon kommer tillbaka nästa vecka :) så det blir lite fart! :)

Men samtidigt som det gått segt på dagarna så tycker jag veckan har gått fort om man ser tillbaka.. :P aja, skönt med helg nu iaf, dock ett par timmar att jobba av imorrn med. Men det går så fort så :)

Och sen efter jobbet tänkte jag ta mig hem till pappa och hälsa på om de är hemma :) Har hört att det ska bli fint väder imorrn, mycket bättre än vad det varit idag! :S bläsch för dagens väder! Snöat halva dagen, sen regnade det typ.. konstigt! Ska ialla fall ta med mig kameran imorrn :) weee! Så ska ni få se lite resultat på kvällen, för då blir det lugnt! Anders ska iväg på innebandyfest så då kan det vara skönt att vara hemma och slappa lite bara :) Bra med en vit helg också ;) Så kan man ladda upp ordentligt till kryssningen vi ska på 2 april ;D

Nee nu blir det att blanda i ordning lite sourcream dipp till chipsen så man har något att smaska på till BigBrother :)

Hoppas ni får en bra helg allihopa! PUSS





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback