e m m a ; vardag, fest, inredning

Sjuk & bokning av kryssning

oj, här ekar det tror jag.. tomt på inlägg :P hohoooooo...

men jag har verkligen inte tid med bloggen som jag hade förut, genom att det har blivit mycket jobb och träning senaste så hinner jag inte! Vilket är lite trist, tycker det är kul att blogga :)

men nu har jag blivit sjukis så då hinner jag. Feber & förkyld :c blää, vill inte & har inte tid för att bli sjuk..
Skulle egentligen ha följt med tjejerna och bokat Ålandsresa idag men det klarade jag absolut inte av. Har spenderat  hela dagen i soffa, de enda stegen jag tagit är när jag gått till toaletten :P dessutom sov jag mellan 11-13 & svettades som fan då! blisch ,

Som sagt, idag blev Ålandsresan bokad! 2-3 april drar vi ut och röjjer loss till sjöss på Cinderella, ska bli sjukt kul. Vi blev 16 st! Och min älsk blir till och med denna gång :D weei!






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback