e m m a ; vardag, fest, inredning

what a day!

Har varit sjukt fint väder idag, tack & lov jobbade man bara 2 timmar imorse så man fick ta sig ut i det fina "vår"-vädret! :) Syrran kom och mötte upp mig sen gick vi på en promenad med min systemkamera! Blev 455 bilder tagna idag. Ska rensa lite nu tänkte jag.. sitter hemma i myskläder & halvkollar på "Godzilla", - what?! en lördagkväll?! tänker ni.. :P japp, säger jag då. Känns grymt skönt att bara vara hemma helt själv med Ester, då Anders är på fest :) Har varit hos farmor och farfar nu på kvällskvisten också, myys!

Ja nu blir det att rensa,
bjuder väl på lite pics senare ;) Hoppas ni har det bra, vare sig ni är ute och röjjer loss eller sitter hemma och myser! :)

-Hej så länge!


sweetnos :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback