e m m a ; vardag, fest, inredning

bilder från kvälln'



Efter att jag målat en andra gång i garderoben hade jag färg över hela mig! Så fick bli ett bad för att få bort all färg :) myys.





Dessa muffinsformar köpte jag också i söndags, 29 kr för 12 st. Färgerna rosa, blå och svart :) Bara att diska och använda igen då de är i silikon. Fick bli morotskaksmuffins i dem ;)





Min favoritängel jag har hemma :)




Plockade in lite pioner från gården, får se om de slår ut fint sen :)

Nu ska jag ta och skölja ur färger ur håret :) & fortsätta kolla på Desperate Housewifes! Sen Bigbrother! Håller tummarna för att Sara åker ut!!

PUSS på er


ASH

ser himmla trevligt ut!! Jag ska ta mig upp på ett besök:) kram ash

2011-06-02 / 22:30:34

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback