e m m a ; vardag, fest, inredning

Heey ,

puuuh, ska tametusan inte flytta fören jag dör nu. Bor ju på kyrkogatan..hmm.. nee men skämt och sido. Sjuuukt drygt att flytta! Höll på från att man slutat jobbet till kl 22 nu på kvällen. Men nu är det inte mycket kvar att fixa med, thank god! Nog för att det inte är slut med flytten då, har ju en massa att greja med här i nya lägenheten innan vi kan "slå oss till ro". Vi ska göra om en skrubb här så det blir min "walk-in-closet" :) blir att köpa färg i helgen och sen åka till IKEA och köpa hyllor och förvaring & klädställningar både till min garderob och till älsks! :)

Redan torsdag imorrn och snart helg! Känns skönt :) men blir nog lugnt, känns som att jag inte har tid för att vara bakis eller så, vill hellre vara pigg och greja här hemma i lägenheten + att det blir att jobba fullt nästa vecka!

Ligger just ni i sängen och ska snart till att sova, håller på och kollar runt på massa bra bloggar & på weheartit - finns så mycket fina bilder sååå!

På tal om pics, här kommer några sånna, lite hipp som happ :)




Förresten, har börjat gjort armband som på sista bilden :) Det tar vi 225:- för - äkta renskinn och tenntråd med 4% silver, får återkomma med en ordentlig prislista & hur ni beställer. Ni som känner mig ju kan ju bara messa mig en beställning om ni är intresserade ;)


Nu: sleepmode ZzZzzZz



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback