e m m a ; vardag, fest, inredning

Full fart!

ja, det är det minsta jag kan säga nu om mitt liv. Känns som att varenda minut går åt nu om dagarna, till det ena och det andra! Helgen är heeelt uppbokad.

Kom precis (halvtimme sen) hem från innebandyn som man varit på nästan direkt efter jobbet, hann trycka i mig en McChicken först ;) Sen nu sitter jag här i valet och kvalet om man ska ta och köra igång och baka lite...? hmm.. får se hur jag gör.

Morgondagen är det jobb som gäller mellan 11-13 och sedan är det kalas för 17åriga syskonbarnet kl 14, så man får väl ta och käka lite där emellan. Och kl 17 ska jag svida om till "Glöggafton" som vi ska ha hemma hos Tine! Ska bli skittrevligt! Glögg, snittar, ost & kex, pepparkakor & ädelost står bland annat på menyn där  ;) mums! Sedan ska vi pyssla lite så blir att ses relativt tidigt, då vi måste pyssla ganska så tidigt också. Pysslet blir nog inte så fint efter 4e glaset vin/glögg.. eller det blir kanske snyggare? :P hah! Ska i alla fall bli riktigt roligt!

Söndagen blir väl att ligga bakis på förmiddagen (hah, måste till och med planera in det:P) sedan så blir det att åka på ytterligare ett kalas! Storebrorsan blir återigen ett år äldre :)

Sedan vill jag bara säga en sak till alla mina vänner att jag kanske inte hinner med att ringa er så ofta som jag skulle vilja, men ni ska veta att jag tänker på er vaaarje dag :) ♥ ♥ ♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback