e m m a ; vardag, fest, inredning

Måndag och ny vecka

Jajamen! Och jag kunde ha betalt för att fått lite sovmorgon i morse, kan inte förstå hur jäkla trött jag var!? snoozade typ 5 ggr :P men nu så är måndagen igång och på jobbet håller vi för fullt att fixa inför helgen då det är julskyltning! :D skojskoj! Är superpysslig-sugen just nu och igår höll jag på och plockade som tusan här hemma efter bion! :) (får berätta mer om filmen i nästa inlägg) Och på lördag ska vi ha "glöggafton" ett gäng tjejer, ska bli trevligt! Jag tänkte fixa i ordning lite saffransskorpor ikväll som jag kan ta med tills dess. Vi ska även pyssla lite då :D wee längtar!

Nu ska jag fixa med lunchen och sen ta mig till jobbet igen! PUSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback