e m m a ; vardag, fest, inredning

ToppenLördag!

Heeey y'all! Kom precis hem från Maria då vi varit där och snackat en massa skit och ätit godis & annat gott!

Innan dess har vi varit på En & en halv och käkat! Alltid lika gött! :) & alltid lika trevligt att äta med några av mina favvotjejer! :) på tisdag blir det att ta sig dit igen (inte mig emot) men några bruds blir nog trevligt!:)

Annars så har tiden rullat på.. Jobbar ju heltid nu så bloggen drabbas, sköter ju jobb-bloggen också så när jag väl har något med blogg.se att göra så gäller det den! :/ men men.. Bloggande får bli när det blir! Har i alla fall hunnit med lite pyssel som jag ska visa här i bloggen sen :)

Nu ska jag & älsk kolla på film, får se om man orkar hålla sig vaken.. Är så sjukt trött! Så imorrn blir det sovmorgon sen iväg & fira pappis på fars dag :)

PUSS & godnatt! :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback