e m m a ; vardag, fest, inredning

Ah! Älskart'!!

Fytusan vilket bra initiativ av blogg.se att skapa en app till att kunna publicera inläggen bättre via telefonen! :) så, det sagt.

Idag när jag slutade jobbet drog jag, mami o syrran till Borlänge. Syrran fyller hela 18 år på fredag så en present till henne var vi ute efter. Och eftersom hennes dator brakade ihop (bajsvirus) för någon vecka sedan så vi tyckte det kunde passa bra med en sprilljans ny laptop :) och så blev det! En finfin vaio fick hon! Uuuuurfin:D hoppas hon blev nöjd..? :)

Och eftersom vi ändå var och shoppade så följde några grejer med mig hem också ;)



Helena

Tack för tipset, men är nog mest sugen på den du hade i din blogg, ska försöka hinna ta mig in så ja får mig en. Ha en bra dag.

2011-09-28 / 16:11:23
BLOGG: http://helenaochhelena.blogg.se/
Emelie

ohja, den är jättefin och går jättebra! Tuuuuusen tack syrran! :D <3

2011-09-28 / 16:17:39
BLOGG: http://eemeliehedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback