e m m a ; vardag, fest, inredning

Sitter i bilen på väg hem från Borlänge, h...

img_5847 (MMS)

Sitter i bilen på väg hem från Borlänge, har varit på en snabb shoppingrunda med mammsen och syrran :) trevligt! Så käkade vi på Max, mums! Vet att jag är fortfarande sjukt dålig på att uppdatera här, men träningen är ju igång igen och orkar/hinner inte riktigt med bloggen. Har mycket att visa från när vi var på mässan förra veckan + allt nyinköpt ;) men det får komma när jag får tid helt enkelt! Denna vecka väntar onsdag: svampkväll hos syrran. Torsdag: Emma och lilla Amanda kommer på besök. Fredag: hem till mammsen på kvällen för att fixa inför lördag. Lördag: IKEA och sedan knäppa kort på The Studio med mamma o syrran. Mm min resterande vecka! :) nu ska jag fortsätta spela Wordfeud ;) ÄR HELT FAST! sååå kul! Hoppas ni får en fortsatt bra kväll! PUSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback