e m m a ; vardag, fest, inredning

långa fredagen

åh vilken härlig dag!

Började med att sova ut och sen ta tag i att plocka och städa lite här hemma. Och började även med cheesecaken vi åt senare idag. Vid 12 tiden gick jag över till fiket och träffade Maria, Sara & Stéph en sväng, riktigt trevligt! :)

Sedan så fortsatte jag laga mat och greja i köket till klockan 17 :P för då var maten klar och Mamma och Syrran kom för att äta påskmiddag :)

3 sorters sill, lax, potatis, räkröra, ägghalvor, rostbiff, potatisgratäng, prinskorv, sallad, sparris och vitlöksbröd stod på bordet! Tror vi åt i 2 timmar :P haha. + cheesecaken då som blev bra! För att vara första gången. Syrlig och god! mums!

Nu sitter vi i soffan och väntar på att Snabba cash ska börja på ettan. Längesen man såg den nu så det blir perfa. Sen blir det nog läggdags. Jobb väntar imorrn och sen blir det att ladda för P A R T Y :D wee. ska blir skiiitskoj! Vi ska käka middag och förfesta här hemma först och sen blir det att dra till hotellet. Goodie.





emma

Ohh såg smarrig ut. Jag brukar ha i lite citron i min cheesecake, men å andra sidan ser den helt annorlunda ut. :)

2012-04-06 / 23:35:11
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/
e m m a ;

sv; ja det är en citron och apelsin cheesecake så nog var det massa citrus i den :P hah, supersyrlig, men jag gillart' ;)

2012-04-07 / 10:11:19
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback