e m m a ; vardag, fest, inredning

Myggbett och köplust

Hej hopp på onsdagskvällen! Vill börja med och säga att jag hatar myggen just nu! Vet inte hur många bett jag har på benen! :s
 
Halva jobbveckan har redan gått och måste säga att jag är glad för det. Idag var det första gången på lääääänge det var riktigt skönt att låsa om mig efter jobbet, det var skönt att komma hem. Har varit så sjuukt mycket att göra. Blir helt snurrig & var tvungen att stanna upp och ta några djupa andetag. Men missförstå mig inte. Jag tycker det är kul när det är mycket, jobbar bäst under press, klyschigt nog ;) Men det är väldigt snurrigt i mitt huvud också! Blir att ta mig till gymmet sen och köra hårt en timme för att rensa skallen!
Men nog om jobb!
 
Är så enormt sugen på att åka till IKEA, ska kolla in hemsidan nu lite tror jag ;) Sen blir det att ta sig till gymmet som sagt :)
 
 
PUSS!


emma

Där var vi idag. Tror vi slog världsrekord på att gå runt.. Från när vi kom dit tills vi satt i bilen tog det 1 tim. Och då hann vi med att äta i lugn och ro.. Snabbhandling ;)

Svar: Åh avis! :/ haha ja det var bra jobbat! Vi får ses snart! :) PUSS
Emma Hedlund

2012-08-08 / 22:46:02
BLOGG: http://www.lurkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback