e m m a ; vardag, fest, inredning

sjukling

Ja kan nästan satsa pengar på att varje år den här tiden blir jag sjuk/förkyld. Vilket har sina orsaker. Stress på jobb och en massa jobb. Förra året var jag sjuk på julafton och lika så året innan dess. Trök. Men bara att vila upp sig ordentligt, dricka mycket vatten/multivitamin och äta clementiner. Så kan man även sumera mina sista 40timmar + en maaaassa filmer! Allt ifrån Disneys "Trassel" till skräckfilmen "The exorcism of Emily Rose". Och jag börjar faktiskt bli bättre! :) Hoppas på att kunna jobba imorrn! Nu ska jag ta och elda lite i kaminen och ta en lååång varm dusch innan Anders kommer hem och går på en gång då han ser freeeesha jag! Hejdå flott-hår! ;)
 
bjuder på lite julinspirerade bilder från we♥it!
 





 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback