e m m a ; vardag, fest, inredning

in sickness & health

jaa, visst blev man sjuk.. Feber och sådan värk i kroppen som om man skulle ha träningsvärk i hela kroppen! :c inte roligt. Har därför inte blivit mycket gjort här hemma, film, sova, film, sova.. Så har min dag sett ut. Blir svettig av minsta lilla ändå så fryser jag som fan. Bläh. Vill inte vara sjuk, inte nu. Hade så mycket att göra i helgen! :/ Tur att jag har älsk.. han är den bästa som ställer upp i vått & tort love u .

ne nu ska jag krya på mig! filmtips är ♥-ligt välkomna!! :)
btw; min fina födelsedagsklänning från Nelly kom idag, ska prova den sen när ja piggnat till, för den såg stor ut :s PUSS så länge!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback