e m m a ; vardag, fest, inredning

nackspärr & helgens partiie

:/ minns inte ens när jag hade nackspärr sist. Drygt är det i alla fall. Hoppas det går över, över natten! Går ju runt och spänner mig hela tiden också så jag fick sån grym huvudvärk. Har precis käkat middag. Hemagjord pizza :) Nice lunch imorrn ;)

Nu blir det att tvätta och greja lite här hemma medan tv:n får stå på, Familjen Annorlunda, Sofias Änglar, Det okända och Får vi följa med? Är alla program jag hade velat sett idag men hinner nog inte med :P

Helgen då? I fredags kollade jag och älsk på film och mös (säger man mös? eller myste kanske? aja, ni fattar väl? :P) Och på lördagen jobbade jag och efter det blev det en vända till 2nd hand som sagt(se tidigare inlägg). Sen blev det att ladda upp för kvällens party. Kring 19 började tjejerna komma hit och vi spelade "Picasso" och kollade på "Melodifestivalen" & drack :) Sen blev det att ta sig ut i -25 grader och trippa iväg mot "Stadsbaren" där "Hökartorget" spelade. Det var en riktigt rolig kväll och grymt bra spelning :)









Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback