e m m a ; vardag, fest, inredning

Saturday ,

jao, nu har förkylningen intagit min näsa :/ och febern är kvar i kroppen. Sitter och svettas för tillfället trots att jag inte gör någonting! Sjukt. Knapra alvedon, ligga under täcket i soffan och en flaska vatten framför "Melodifestivalen", det blir min lördagskväll + älsk vid min sida! ;)

Fick precis ett mess av en kompis, "Ska du med och bubbla & basta i Vasahallen och sedan kolla på innebandymatch?" Gissa hur sigen jag blev? :c så typiskt att bli sjuk över en helg...

Så nu har jag klagat klart över min sjukdom för idag ;)

Nu ska jag ta och försöka gå runt och plocka lite här hemma.. och sen blir det att krypa ner framför en film.. en skräckis... ;) btw; ni var dåliga på att tipsa om någon bra film! :P

PUSS



inte en "right-now"-pic direkt ;P hah, ni skulle bli rädda om jag la ut en bild på hur jag ser ut nu :P




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback