e m m a ; vardag, fest, inredning

sickness ,

boo :c inte sugen på att bli sjuk alltså. Ni vet när det sticker i kroppen och man känner sig allmänt hängig.. Precis så känner jag nu. Blir knapra alvedon resten av jobbdagen då huvudvärken och ligger i.

På tal om jobb, nu börjar verkligen våren rulla in i butiken :) såå kul! :D Tur att man fyller år snart.. blir nog att önska sig presentkort på jobbet :P hah. Finns en massa jag vill ha, bland annat från Mateus..



Men känner mig någorlunda pigg för att ta mig iväg en sväng ikväll i alla fall :) blir att ta sig hem till Emma i Skogsbo och hälsa på! Ska bli trevligt! Har inte träffat lilla mandisen på ett bra tag & inte mamma Emma heller :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig daaaag :) PUSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback