e m m a ; vardag, fest, inredning

work work

jajamen, idag har minsann Emma varit på jobbet :D äntligen! Nästan en hel vecka har jag varit hemma, sjukt. Längesen jag var så sjuk! But it's good to be back! ;)

och vi har fått in såååå mycket fina produkter på jobbet! Och kläder! :) VÅR, VÅR, VÅR! Kanske lägger upp lite bilder imorgon :) Bland annat denna sjuuuukt snygga sjal från Ester Elenora, som blivit min! Snygg till skinnjackan i vår!





& vet ni, på söndag blir jag 25 år :) blir ett liiitet kalas då, sen blir det riktigt galej den 3e mars istället! Ska bli kul. Har hyrt en ordentlig lokal och bestämt käk och så. Nu är det bara klänningen som fattas och den SKA inhandlas på lördag :) wieehoo!

Nu blir det filmmys i soffan - favvon "Walk the line" :)



emma

Men hade du inte beställt hem en klänning från nelly?

2012-02-16 / 22:12:39
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback