e m m a ; vardag, fest, inredning

Nytt år & förlovning :)

Då har 2012 anlänt! :D

Årets sista dag började med lite jobb. Sen när jag kom hem så gjorde jag och älsk i ordning en mysig lunch! & till den blev det en förlovning! :D Jag & Anders har pratat ett bra tag att vi ville förlova oss (nej jag är inte riktigt för det med att killen ska stå på knä och "fria" utan tjejens vetskap) för vi känner båda två att vi kan, och kommer aldrig kunna, vara utan varandra så vi kännde då, varför inte knyta det band som visar att min verkligen vill ha sin partner, en förlovning. Vi har sedan en tid tillbaka sagt att vi ville göra det på nyårsafton & så fick det nu bli & det känns SÅ RÄTT! ♥ Vi har gått igenom så otroligt mycket tillsammans som har stärkt vårt förhållande. Anders kan mig in & utantill och jag han. & det kan låta klyschigt men, jag skulle nog inte känna mig hel om han skulle försvinna från mitt liv. You make me complete ;)

Från kärlek till gårdagens nyårsparty hos Sara & John. Gårdagen var perfekt! God trerätters med godricka och trevligt sällskap. Sedan blev det sällskapsspel där jag & Sara vann andra omgången av "Med andra ord" :) great jobbat! :D

Sedan blev det fyrverkerier ute på deras gård innan tolvslaget och vi skjöt upp en sådan där kinesisk lykta :) Myyys! 3,2,1.. GOTT NYTT ÅR! & sen fick jag en feting till puss av älsklingen :)

Blev lite snicksnack inne igen och efter ett tag tog vi oss hemåt! :) En trevlig kväll!




Nina

Grattis!

2012-01-03 / 19:23:54
BLOGG: http://niini.blogg.se/
Emma

Wiiiiee ! Grattis ännu en gång ! :P

2012-01-04 / 15:36:02
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/
Bror

Grattis syster de va på tiden. He he kram

2012-01-07 / 01:27:44
e m m a ;

tack brorsan :)

2012-01-07 / 10:53:49
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback