e m m a ; vardag, fest, inredning

Puh, hej ännu mera träningsvärk ♥

haha, det är en utmaning att ta mig upp och ner från en stol idag kan jag lova :P haha.. träningsvärk!
Cirkelträningen igår var toppen! Det var jävligt drygt men härligt drygt! :) Och det känns som sagt idag!

Så ikväll blir det vila och då blir det att gå igenom lite här hemma, vad som behövs göras inför våren och eventuell ommöblering + att vi behöver storhandla! :) Har i alla fall köpt ny fräsch vaxduk till köksbordet. Kommer eventuell bild på det senare! :)

Nu ska jag gå tillbaka till jobbet! Hoppas ni har en bra dag :) PUSS




sötkissen :)


frida

Hehe, ja men när man väl kommer igång så är det bara roligt! Det är ju trots allt bara god mat man får äta om man tänker efter :) Plus att sötsuget försvinner så fort.



Jag tycker du ska köpa den här; http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9174610635



det är mycket bra tips i den, massa goda recept och så vidare! :) den hjälper verkligen :)

2012-01-11 / 16:31:23
BLOGG: http://dumpforbrokendreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback