e m m a ; vardag, fest, inredning

På pappas gård

Hej svejs i sommarvärmen :) Sååå härligt väder! Tur man är ledig och kan njuta lite ;) imorgon kör vardagen igång igen, alla kommer tillbaka från semestern på jobbet nu så det blir nog full rulle i veckan :) Var och shoppade igår med älsk och syrran och vi hittade det vi sökte till hemmet + jag hittade lite fina kläder :) är riktigt nöjd! Hittade till och med ett par snygga jeans!:D ni fr se senare ikväll när jag fotat lite :) Igår kväll åkte jag till Avesta för att (2månader sent) fira att Emma fyllt 25 :) vi börjar bli gamla tanter ;) vi åt på "köket i gränden". Riktigt trevligt var det! :) Dock tomt på folk! Nu ska jag fortsätta njuta av vädret i gräset hemma hos pappa! :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback