e m m a ; vardag, fest, inredning

sista semesterdagen

sista semesterdagen är här och jag är faktiskt riktigt nöjd med min semester! Dock känns det som att en vecka till, så hade batterierna varit laddade till 100% :P men vad gör man!
 
Semestern började med en massa trevligt örongodis i 4 dagar i Borlänge på Peace and Love. En vecka som dock började med sjukdom, feber och jävligt förkyld :s men gav mig tusan på friskna till och kunde njuta av underbar musik :)
 
Sedan beställdes en utomlandsrsa, och den var verkligen räddningen! I detta avlånga land så har denna sommar var oberäknelig. Man har ju knappt vetat vad man ska ha på sig! Och det gäller inte bara 2 veckor detta har hållt i sig utan hela sommaren! En underbar resa med människor jag tycker om! :) 
 
 
När man kom hem efter 30 grader värme varje dag, så var det ärligt talat skönt med liten regn ;) man kunde slappna av här hemma och få lite gjort!
 
Helgen som var, var det fotbollscup och fest som gällde! :)  En jättetrevlig dag/kväll som dock resulterade huvudvärk och zombie-mode under söndagen :P
 
 
Imorgon blir det att komma tillbaka till världens bästa jobb och det händer så mycket trevliga saker där nu så man blir taggad av att bara tänka på hur hösten kommer se ut! wiie! :D
 
Dagen så som idag ska spenderas på bästa sätt - med min älsk! Blir att åka lite roadtrip och njuta av dagen! :)
 
 
Hoppas ni får en tipptopp dag! :)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback