e m m a ; vardag, fest, inredning

tuesday

Tisdag och solen skiner idag med! Hoppas detta håller i sig nu :) Är trött på kylan!

Veckan som gått har det varit full fart på! Förra veckan var det lite träning, vaborg "förstörde" det lite :P I lördags var jag ledig och det var träning på förmiddagen som gällde och sen drog systrarna Hedlund iväg till IKEA :) weheey! & budgeten sprack som vanligt ;) hah! Och man blir lika förvänad varje gång man kommer till kassan... Hur fan gick det här till?! :P

På kvällen blev det födelsedagsfirande för Ronja! Riktigt trevligt med en massa prat och ölspelande och sen blev det halvan :) En trevlig kväll, kunde dock ha skippat sista drinken ;s

& över till något annat, igår beställde jag sommerkläder från Nelly.com :D + beställde klänning jag tänkt att ha på lördag om den hinner komma. Då är det företagsgalan på Garpenbergs Herrgård :) Blir nog supertrevligt! Får se om jag får upp bilder på grejerna lite senare, nu ska jag fixa mig det sista och sen dra ner till jobbet :)

PUSS





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback