e m m a ; vardag, fest, inredning

Onsdag 3 oktober

Oktober.. Redan? Hujuj! Snart är ju julen här! :s inte för att jag har något emot det :) men man hinner ju int' med allt man ska göra:P

Som ni förstår är det fullrulle just nu och det som har hänt är att älsk har slitit av hälsenan på innebandy träningen för en vecka sedan och det har liksom på så vis blivit fullt upp för mig. Laga mat, städa, tvätta helt själv! Så träningen har också uteblivit och så är det mycket jobb nu också! så som sagt.. fullrulle! Hoppas nu att älsk blir bättre snart, det kan tydligen ta ett helt år innan han är helt återställd! Stackarn, sporten som betyder så mycket för honom..

Ikväll blir det att gå ut och äta med ett gång goa tjejer:) trevligt! Och imorrn ska vi (jag och älsk) ut och äta plankstek med stora syster och hennes sambo :) trevligt! Känns som denna vecka kommer swischa förbi den med:P

Hoppas ni inte tröttnat helt på mig! Blir bättring nu! + ny bloggdesign :)

Kram på er!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback