e m m a ; vardag, fest, inredning

tänk på roompan!

Hej alla mina läsare... häh nää skoja bara. Men Hej i alla fall.
 
Sjukt seg bloggning från mig för tillfället. Jag sitter inte mycket vid datorn längre. Alls. Mycket sköter man ju via telefonen och blogga via den är bara jobbigt. Hatar, eller ogillar låter bättre - blogg.se's app. Dryg bara. Och om man går in via safari då är det också jobbigt på grund av att allt är så rörigt då det egentligen ska visas på stor dataskärm och ingen lite pytte-iphone-skärm. Nää så då vet ni det :P bitter? Jag? neee :)
 
Hänt senaste då? - Hm..
 
IKEA-shopping i söndags resulterade till mycket fint till vår uteplats vi ska fixa i ordning. Bara maj månad kommer och värmen. Längtaaar! :) Sen så blir det ju alltid nååågot extra när man är på IKEA. Visar kanske till veckan. Kommer nog garanterat upp på min Insta i alla fall :) Var även i söndags på 25års firande för min kusin Jimmie. Väldigt trevligt att träffa en del av släkten  gör man allt för sällan :( Har funderat på en kusinträff... Men får se när det ska ske :)
 
Sedan så har jag blivit så sjukt kär i träningsformen spinning. Fy fan, älskart! Har undvikit de där cyklarna, men nu längtar jag bara till imorgon igen då man får cykla! Note to self: skaffa sadelskydd för faen, tänk på roompan!
 
Nu ska jag lägga fram träningkläder & jobbkläder inför morgondagen. Sen sooova!
Tack & godnatt! PUSS
 

 


emma

yeeeey, ser att du kom ihåg pallen! :D

2013-04-24 / 22:39:53
BLOGG: http://www.lurkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback