e m m a ; vardag, fest, inredning

Min lilla mormor och jag

Igår åkte jag, syrran, Emelie och Linnéa till Hede för att besöka den lilla butiken "min lilla mormor och jag". Det fanns mycket fint! Men mycket var också för shabby chict för mig :) men hittade i alla fall en lykta och plastglas till sommarens utflykter och grillkvällar :) vi ska ju göra om utanför vår dörr så vi får en fin uteplats, lägga trall bland annat. Nu är det bara tråkigt grus utanför. Så tyckte de passade perfekt!
Ikväll blir det spinning! 3e gången nu. Och jag gillar det mycket faktiskt! Har faktiskt bävat för att gå på ett pass men tycker det är riiiiktigt bra träning och 55min går sjukt fort. Så ska packa mer träningskläderna nu innan jag tar mig tillbaka till jobbet igen :) Hoppas ni alla har en bra dag trots det trista vädret :) Puss!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback