e m m a ; vardag, fest, inredning

påsken är över

Så var snart ännu en helg på ingång! Påsken rullade på fint :) Skärtorsdagen bestod av påskfest med jobbet! Tävling, påskmat och Leksand-Rögle (tror jag det var?). Tävlingen vann ju självklart mitt lag! ;D Kul!
 
Fredagen började lite segt.. ;) baaaahkis. Men piggnade till lagomt till när Mamma, hennes särbo & systeryster skulle komma förbi på påskmiddag! Blev en riktigt lyckad kväll med trerätters, "Let's Dance" och massa skratt.
 
Lördagen kom och då var det jobb som gällde! Var lite segt men det gick bra :) är ju ledig nu i helgen istället ;) Sedan så var det typ bara att byta om till partydressen och korka upp. Tjejerna (och några grabbs en kortis) kom hit och vi spelade spel, pratade och drack! Hotellet slog sen upp dörrarna för oss :) Trevligt folk ute, vad jag minns:P En riktigt trevlig kväll! Och som alla andra trevliga kvällar så brukar ju då dagen efter vara mindre trevlig, särskilt när det gäller alkohol dagen innan :P Fyyy fan hur jag mådde, blev nog inte människa fören i tisdags, hah! :s sprängt ett blodkärl i ögat har jag gjort också ;c ser ut som en zooooombie! Mysigt.
 
Söndagen spenderades hemma hos mammsen i solen och lika så halva måndagen. Blev även en tripp till storasyster för lunch i deras stuga :) myys! & underbart väder
 
Sedan har veckan rullat på! Fredag imorgon liksom! :D Och då blir det bara myskväll imorrn med hjärtat! Bio och något gött käk! Toppen det! :) Lördagen blir väl nå liknande också, kanske ska bjuda hit syrran och mammsen.. De målar om deras kök för fullt så kanske en middag här hemma är på sin plats :) Får se då!
 
Nu blir det sängdags så fredagen kommer liiite snabbare! ;) PUSS & godnatt
 
 
 
skärtorsdagens bravader på jobbet :)


 
från i lördags

mys.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback