e m m a ; vardag, fest, inredning

Utflykt i skogen

hah, enligt rubriken låter det som ett dagisgäng till skogs :P haha men det var vi ju.. typ. ;) Jag, älsk och systeryster!
 
Te & skinkrulle med sallad, skagen och avokado hade vi med oss - möööms!
Var i alla fall hur mysigt som helst, roffade åt mig lite påskris på en gång också ;)
 



haha kolla min fundersamma min! Älsk skulle ta kort och han svamlade runt med kameran! :P men något kort blev bra..



..Systrarna Glad

 
koncentrerad emma :P
 
Var en riktigt härlig dag! Vi var dock huuuur rädda som helst att det skulle komma något djur, googlade till och med allt bajs vi stötte på i skogen i fall att det typ var björn eller nått :P hahaha!
 
åwh stimmigt inlägg :P men hur som helst en riktigt kul dag!
 
Nu jobbdags!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback