e m m a ; vardag, fest, inredning

Halloo

Tänkte avsluta året med ett sista blogginlägg...
 
Sitter at the moment hemma efter att ha inväntat på ett tåg som skulle ta mig till Stockholm (för att fira in nyåret med min bästa Josie) för 3 timmar sedan.. Men ringde och bokade om till kvällen istället! Gick hur bra som helst.
 
Så nu fick jag en heldag här hemma istället. Hinner jag krya på mig lite till efter en förkylning! Passar på att sitta lite framför datorn! Har inte suttit här många timmar sen vi flyttade! Och på tal om flytt.. Nu har vi bott i huset i två månader och firat första julen här :) Och vi trivs.. Så otroligt bra! Har kommit på mig själv gå leende hem från jobbet då jag tänker på hur nöjd jag är med mitt liv. Visst, huset har sina skavanker med också då sin charm. Verkligen ett hus i vår smak! :) Och det har ju potential att bli större.
 
Min kära pappa hjälpte oss med slipa golven och vi har sedan lackat och målat. Vilket blev riktigt bra! Sedan så har vi köpt en kamin från jobbet så för tillfället så har vi inga element på alls. Vilket kommer märkas på elräkningen då huset är eluppvärmt! :) + att det är mysigt ;) Pööörfekt!
 
Jag vill säga TACK här också till min kära familj som hjälpt till på ett eller annat vis med flytten! Och särskilt tack till syrran och mammsen älskar er!
 
Nu ska jag ta och äta min frulle jag tänkt äta på tåget ;) & krypa ner under filten! Hej så länge! Här kommer lite bilder från huset, håll tillgodo! ( klicka för större , dock mobil-kvalité från instagram )
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback