e m m a ; vardag, fest, inredning

45 årskalas

Idag fyller systeryster 45 år. Hon är min halvsyster därav den stora ålderskillnaden :) Så idag har vi varit där och gratulerat! Vi bjöds först på supergod kyckling med pasta och såsen till... gosh! Supergod! Gjord på färsk basilika och soltorkadetomater tror jag det var.. (måste ta recept!). Sedan blev det maräng tårta med hallon och kladdkaka. Mm vilket kalas va? :) Sen så fick hon presentkort på Indiska och blommor utav oss :) Hoppas hon blev nöjd!
 
Nu ska jag fortsätta plocka här hemma, måste tvätta också! Imorgon är det ny vecka och nya tag :) Hej så länge!
 
 
 
 


Annsofie

Ja jag blev ju supernöjd!! Kunde inte varit bättre : )
Tack ännu en gång kära systrar, blindtore och Anne-Marie.

Svar: Härligt att höra sis' :D
Emma Hedlund

2013-01-21 / 00:05:04

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback