e m m a ; vardag, fest, inredning

Fullspäckat

Torsdag idag! På jobbet idag blir det att fokusera på en rejäl ommöblering! :) får se om vi hinner med allt vi vill :) 
 
Imorrn är det löning - äntligen :) och sen kör helgen igång igen. Fredagskvällen kommer spenderas hemma hos Majsan som fyller år då, lika så systersonen och Emma i Avesta fyller år den fredagen så det är många att fira :) så lördagen, utöver jobb, kommer bestå av kalasande för systersonen (skulle egentligen till svärmor på middag med älsk men det blev så tidigt så hinner inte pga att jag jobbar). Emma tänkte jag åka till nästa helg då det är lite lugnare :) Och söndag är det morsdagfirande :) hej och hå! Firande hit & dit! Trevligt!:D
 
nu ska jag fixa frippan innan jag drar till jobbet! Hej så länge!:) PUSS
 

 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback