e m m a ; vardag, fest, inredning

tolfteoktober

Hej på er! Har kommit hem från lite lördagsjobb och är ganska så trött! Var med tjejerna ut en sväng igår för Frida har fyllt 25 år och hade en liten get-together! Mycket trevligt men kom hem kring kvart över ett och gick upp tidigt på grund av jobb. Dessutom så låg jag och grubblade på något massa saker tidigt i morse så kunde inte sova :/ dryyygt. Plus att det dessutom som älsk sa att det är onödiga grubblerier om människor jag inte behöver ha i mitt liv för de inte tillför något.. Så det lägger jag på hyllan nu.
 
Hur som! Loppisen gick hur bra som helst sist i alla fall. Men ästa gång sa vi att vi ska försöka annonsera lite mer..
Skönt att bli av med lite prylar plus att det bidrog gott och väl till min och Anders 10 års middag i Falun. På "Rådhuskällaren". Åh vad mysigt det var! Längtar tillbaka..
 
Men nu laddar vi för fullt med att förbereda oss för flytt genom att packa, rensa, packa och rensa! :) Härligt! På torsdag är det endast 2 veckor kvar!! :D
 
Blir en powernap för mig nu och sen ska jag packa lite och försöka hinna med en tur till pappsen också :)
 
Trevlig helg på er! PUSS
 


bilder från nordicinspiration @ instagram
 


Kusin erika

Fika snart kusse? :)

Svar: Absolut! Kanske nu till veckan?? Hur jobbar du?
Emma Hedlund

2013-10-12 / 17:52:09

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback