e m m a ; vardag, fest, inredning

Helluuu

Hej på er! Uppdateringen är ju si så där. Men det är ju det gamla vanliga, livet kommer i vägen för bloggen ;)

Och snart börjar Idol! :P Då blir det att måla lite möbler. Har börjat grundmålat lite stolar vi ska ha i köket nu! Så ikväll kommer färgen på! Svart högblank färg! :D Hoppas det blir tjusigt! Har så mycket i huvudet nu till huset, bland annat en tapet som jag är sugen på till hallen! (se bild längre ner och säg gärna vad ni tycker!) plus en massa annat som händer! Först den 20e drar jag på spa-kryssning med min bästa Josefine! Ska bli underbart trevligt!

Och den 28e är det troligtvis loppis som gäller på dagen och på kvällen ska jag och älsk äta finmiddag då vi firar 10 år ihop! Helt jävla sjukt btw :P Vi valde en enkel middag så vi kan lägga pengar på huset istället. Så blir det att åka utomlands senare i vår :)

Sen den 30e fyller systeryster 20år och då blir det att fira ordentligt! :D Hela oktober kommer väl gå ut på att fixa en massa här hemma och packa! :P

Ah Idol & målning it is! :)

Hoppas allt är bra med er!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback