e m m a ; vardag, fest, inredning

Tankar

Semestertider - och med den kommer lite egentid som gör att man tänker rätt så mycket, som nu. 

Jag har tänkt mycket på folk jag förlorat från mitt liv denna vår/sommar. Hur sorgligt det är. Jag har inte mått bra av det, men mitt liv har inte direkt stannat upp, då mina vänner pushat åt det positiva hållet och säger att det är bara drar ner en. Men det är ändå svårt att hålla tankarna borta då det är folk man växt upp med..

Men vill med detta inlägg inte poängtera det negativa utan att jag med dessa otroligt dåliga situationer kommit andra människor närmare. Vilket kanske gör det hela liiite lättare. Då man hittat de man vill ha i sitt liv. Detta inlägg är till er, mina fina hjärtan, för att ni lyssnar på alla mina tankar. 

Avslutar med allas våran Oprah:






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback