e m m a ; vardag, fest, inredning

words ain't enough

Jag känner att jag har huuuur mycket som helst att skriva av mig just nu, efter att ännu en gång få reda på saker som gör att jag småler av rent oförstånd och blir ledsen av ren ilska. Jag kommer härmed bara skriva om lyckliga saker här på den offentliga bloggen, vardagssaker, och starta en privat blogg för folk som jag själv vill ska ta del av mina ord - Min nära vänner och de jag litar på. De ska veta hur jag känner om vissa saker och även vad som händer. För vissa saker kan man inte bara bära på. Och vissa saker vill jag inte bara glömma och få det att rinna ut i sanden.. för som människa kan man inte bete sig hur som helst utan konsekvenser! Vissa saker vill jag inte glömma.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback