e m m a ; vardag, fest, inredning

Shopping i Borlänge!

Jag och Johanna åkte till Borlänge idag en sväng och shoppade loss lite!
Vi åkte dit kring 11 och kom hem vid 4, så det blev en hel dag där :) Najsigt!

Jag köpte ett par svarta H&M-jeans, en väska, mascara och två nagellack. Tyckte jag behövde allting så det blev bra med det, men jag glömde gå och köpa skorna jag hade lagt undan :s
Johanna köpte en skiiiitsnygg svart klänning på MQ, ett par skor och sen ett par leggins tror jag :)

HAHA! På tal om leggins så var det en tant, ca 50 +, som stod alldeles vid oss när vi stod och kollade på leggins.. helt plötsligt säger hon ganska högt att hon köpte ett par exakt likadana på Lindex och de hade varit så dåligt och resåren hade släppt och hon babblade på som bara den. 
Från leggins som var dåliga till att hon hade en snygg doktor pratade hon om :P Haha, kunde knappt hålla mig för skratt.. hon kände sig väl kanske lite ensam och pratglad och ville prata av sig lite. Så jag och Johanna ställde upp på att lyssna  :) Sen när vi sa hej då och gick så började hon direkt ta och prata med någon annan :P hehe.. ujuj..

Efter "Kupolen" blev det systemet, för andra gången ;) Köpte cider som vi ska ha imorrn! Sen så har vi ju vin från förra helgen också, och rom ;) Jag och Johanna ska ut här i stan igen imorrn :) Anders ska nog också med, roligt! hihi! Mindre roligt är att "Patrik och Lillen" ska spela här i morgon kväll.... blir ju så mkt dyrare på en gång att gå ut! Bluääh!

Sen när jag kom hem hade mina och emelies skor kommit :D Wheeeey!
Fiiifan vilken jäkla klack det är på ett par, hur ska jag ta mig fram i dessa imorrn? :s Jag får ta och hålla mig i Johanna hela kvällen ;)

Nu på kvällen har Anders kommit hit och vi har ätit fläskfilé och pommesfrites med bea-sås :) Mums så gott det var! Nobbe är också här och jag fick pengar utav honom i födelsedagspresent, så snällt så! :) Det går ju åt... :P

Snart så ska jag och älskling ta och åka hem till honom, jag ska jobba imorrn så jag tänkte att det är bättre att jag sover hos honom. Det är friiiiiising ute, svinkallt! Blä för kyla, vill ha sommar och sol nu!

Nu ska jag ta och pussa lite på my love :) Puss & Hej / E

   


Johanna

Vad roligt att handla lite : ) Super söt väska! Hoppas ni får skoj på hotellet imorn! Puss puss

2007-02-23 / 23:21:42
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback