e m m a ; vardag, fest, inredning

Goda nyheter!

Wiiie, jag fick lägenheten :D Känns så jävla bra! Hihi! Åh, längtar tills jag får grejja i den. Inreda!
Fick hem en vas jag beställt från ellos idag som jag ska ha i sovrummet. En guldig vas. Ska försöka ha guld i sovrummet, för där är det bruna tapeter, blir väl bra? :) Fick svarta spetsgardiner också som jag har beställt, får se om de passar i vardagsrummet.. :)

Har hittat lite grejjer på IKEAs hemsida också, bland annat en soffa. Vi får se om det blir den eller ej..
Älsklingen och jag ska dit nästa vecka :D hihi mys!

Oh!! Är så himla glad! Tyckte verkligen om den! Love it!


Nu ska jag fortsätta rensa min garderob! Puss!


Johanna

GRATTIS, till lägenheten! Guld i sovrummet kommer bli hur snyggt som helst. Är lite avis! Ha de fint! Puss puss

2007-11-13 / 01:12:34
BLOGG: http://blikvar.blogg.se
Lisa

GRATTIS va roligt Emma, förstår att du är överlycklig =D Blir det inflytt 1:A december nu? Annars då?! Kram

2007-11-13 / 22:22:12
BLOGG: http://www.jacobsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback