e m m a ; vardag, fest, inredning

Yeay!

Jaha då är min lediga dag snart slut :/
Men har hunnit med lite ändå. :)
Har tvättat och plockat ihop lite här i lägenheten, varit och fikat med Emma och Bea, varit med Nicholina och gjort lite ärenden på stan, käkat, och nu så sitter jag här och letar desperat efter en 80-tals oufit till lördagen! Blev nämligen bjuden på 70/80-tals fest som ska hållas på waynes på lördag. Skulle ju vara skitskoj! Men som sagt så vet jag inte vad jag ska ha på mig!? Någon som har några direkta tips till mig?! :)
Håret ska jag nog krusa med en krustång så det blir så där löjligt fluffigt.. men sen då?! hm..

Sitter dessutom och kollar på that 70's show :P kan ju kolla lite noga på kläderna de har där ;P ja!

Ne, nu ska jag ta och googla lite 70/80 tal ;)



Hörs! PUSS




alexandra

magsjuka är hemskt =)

2008-05-22 / 17:43:39
BLOGG: http://dependence.blogg.se/
Lisa

Hej Hej, Tack snälla!! Känns jätte bra :D Mjo tack det är fint med mig. Hoppas at du har det bra? Kul med 70 tals fest, gillar tema partyn! Ses kanske hos Emma på onsdag? Kram

2008-05-22 / 22:54:18
BLOGG: http://jacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback