e m m a ; vardag, fest, inredning

Hej svejs!


Wiiie äntligen fredag och snart helg!

Sitter just nu på lunch och har proppat i mig lite taco från gårdagen, gott!

Är ju som sagt själv idag på jobbet eftersom resten av gänget är på hus&hem-mässan i Stockholm ( ngn lär ju sköta ställningarna ;) ) och imorse när jag skulle upp kl 8 så tänkte jag, ähh snoozar liiite bara, 10 min högst! Sagt och gjort + 35 minuter till.. :s Flög upp ur sängen när jag såg att klockan var kvart i nio! Jag som skulle duscha.. gah, hatar verkligen att försova mig, hela dagen blir liksom förstörd och ojämn.. :( bluäh. Men det går väl an än så länge ;)

Efter jobbet idag blir det att städa trapphuset och sen greja o dona lite i lägenheten. Göra lite höstmysigt tänkte jag. Byta gardiner i sov- och vardagsrum och ska kika in på elkedjan imorrn efter jobbet o kolla efter en fin lampskärm, skulle vilja ha en mörkbrun till vardagsrummet och en svart till sovrummet.. myspys.
Sen så får vi se om jag hänger på Camilla till kingen en sväng. Får se :) Men det blir nyktert för jobb väntar imorrn, sen så blir det ju troligtvis partey imorrn istället :)

Nu ska jag ta och läsa lite i min bok! Isprinsessan av Camilla Läckberg :) Spännande!

Ha en fortsatt trevlig fredag!


Lisa

ÅÅÅH va glad jag blir =) Att du kommer ihåg, ja jätte bra, adda mig så ska jag kika.... liza[email protected]



här är det bara fint! Hoppas du har det bra?! Kram

2008-10-10 / 18:16:39
BLOGG: http://jacobsen.blogg.se/
Lisa

Ps. det ska vara ett understeck mellan liza & skvisa... kram

2008-10-10 / 18:20:06

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback