e m m a ; vardag, fest, inredning

En lååång fredag

Idag är det långfredag. Jag minns att när jag var yngre gick denna dag oerhört sakta..
Är den verkligen så mkt längre än alla andra dagar? Måste kollas upp!
Har precis käkat frulle. Ett glas juice och två mackor med räkost :D Mums! Hade tänkt och ta blåbärssoppa men den var slut :( Någon skitunge som har käkat upp den.. ;P

Någon minut senare..
Ååh, jag fick after eight i påskpresent av mammsen :D Tack tack!
image313hihi mumsigt!

För ett år sedan var vi uppe i Sälen, Tandådalen och firade påsk i våran stuga :)
Det var mysigt! Här till höger är bilder därifrån.

Jag ska nog ta och sola lite idag, är så fint väder. Hoppas bara att det inte blåser lika mkt som igår! Fy vad det blåste. Jag och Hääna blåste nästan bort när vi skulle gå hem! Usch vad kallt det var! Och jag hade bara leggins och cityshorts på mig, dumhuve' ;s Hoppas jag inte blir sjuk nu.. neee..


Hoppas ni alla får en bra och låååååång fredag! ;)

image295



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback