e m m a ; vardag, fest, inredning

Top notch

Torsdag morgon! Ligger ute på min trasiga solbädd:P spotify med bra musik rullar ur lilla högtalaren vi har köpt inför somrarnas utflykter! 

Vi köpte en pool igår, en sån plast! Dock ganska så stor för att vara plast, 2,5m i diam:) ska slänga mig i där snart;) tänkte jag skulle vänta in syrran och bli lite varm först:) blir att ligga här i solen mesta delen av dagen, och får se om vi orkar tvätta staketet lite sen också! 

Sen på eftermiddagen bär det av mot nornskogarna. Vi blir ett gäng där och ska grilla och dricka lite vin:) trevligt värre! Blir en riktigt bra torsdag detta! :D 

Nu ska jag vända på fläsket ;)




PUSS på er!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback