e m m a ; vardag, fest, inredning

Det närmar sig!

Om ca två månader så ska vi vara ute ur denna lägenhet. Och om en och en halv månad så kommer vi får nyckeln till vårt huuuus ;D Inte lite man längar nu då... Var dit och knäppte massa kort och hade med oss stora systeryster också. Var skönt att få ännu en idésprutare med sig! Så nu har jag helt andra tankar på huset och inredningsmässigt.. får se vart detta slutar. Men vi har då bestämt att först och främst ska golvena fixas och där efter hallen tapetseras. Sen så har vi tänkt att "bo in oss" lite först för att sen göra mer ändringar. Man upptäcker ju med tiden vad man vill göra och inte göra och man är ju rädd för att göra drastiska åtgärder som man ångrar senare om man skyndar på..
 
Husomhelst, längtar som faen! :)

 
Och något som är supersmidigt är att den 28e september ska vi ha loppis ett gäng här i Hedemora och det passar ju utmärkt nu när man ska flytta! Jag hoppas många har tid att komma! Blir en massa kläder, mateus, inredningsprylar för min del att få bort!
 



Nu är det läggdags! PUSS
 


Anna Israelsson

Åh mateus.. Är du inte riktigt klok Emma? :) jag som älskar mateus och håller på att samla upp! Stort grattis till huset!

Svar: Ja du Anna :P på 7 år har man hunnit samla på sig både den ena och den andra tallriken. Och det passar liksom tillslut inte med det jag har :P TAACK! :D
Emma Hedlund

2013-09-14 / 09:18:45

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback