e m m a ; vardag, fest, inredning

Dags!

Nu drar jag till pappsen!
Blir antagligen en lugn kväll med pizza och film :) Mys!

Och imorgon ska jag sova lääänge! Ska försöka iaf.. inte så lätt när man är van att gå upp mellan halv nio och nio sex dagar i veckan.
Ska äta middag med Mur&kamin-gänget kring 5 imorgon eftermiddag och sen så ska vi börja jobba klockan 18. Blir nog en rolig kväll! Hoppas det! :)

Josie har varit här under dagen, var riktigt kul att ses! :) Åt lite lunch på waynes och gick runt lite på stan, en vända på systemet blev det också ;) ifall jag ska ut.. ;P

Om 6 dagar kommer älsklingen hem! :D Då blir det pussar kan jag lova!! 

Nu måste jag ta och packa ned det sista jag ska ha med till pappa!

Trevlig helg! puss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback