e m m a ; vardag, fest, inredning

Juletider

oj vad tiden går fort, tyckte det var nyss Hääna och jag var till Blge, och det är redan en vecka sen!
Blev lite shopping där, hittade en "juldagen"-klänning m.m. :)

Från dess tills nu så har jag väl inte gjort så jääättemkt mer, jobbat. Har hunnit med att fika med Johanna, vi o våra torsdags-fik :P Men imorrn ska vi ses en sväng igen, hon ville kolla in hur jag har fått det i lägenheten, det lär väl vara lite skillnad hoppas jag sen hon var där sist ;) hon var med och kollade på den innan jag ens flyttat in så... :
I lördags så hade jag förfest hemma hos mig, Nea, Sandrew och Lollo kom förbi och förfestade lite med mig :P De drog senare iväg till Falun, hoppas att ni hade trevligt! Hääna kom sen in till stan och vi gick, eller rättare sagt åkte, till hotellet sen :) Eftersom det var typ 10 minus så tyckte Häänas syster att vi inte skulle gå till hotellet så hon erbjöd sig skjuts, schyrre :) En trevlig kväll/natt, blev desto sämre på söndagen :s

Saknar älsklingen megamkt nu! Men det är bara någon dag kvar! På fredag förmiddag kommer han hem :) Ooohh vad gosigt det kommer bli! :D

Nu så ska jag ta och återgå till det jag höll på med, nämligen baka lussekatter eller som mamma sa lassekutter ;P haha! Är hos mammsen nu och hjälper till hoppas på några "katter" i belöning ;)

Ha det så bra! Ska försöka skriva en vända till innan jul också! ;)
Pussss!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback