e m m a ; vardag, fest, inredning

Dagens

medagens låt: Nelly Furtado - Say it right
dagens dusch: ingen dusch idag, orka när man är sjuk!
dagens frisyr: Hm, ett spänne som håller upp min flottiga lugg, SKABB!
dagens smink: Nothing!
dagens händelse: Jag orkade städa lite
dagens planer: äta något, försöka orka städa garderoben
dagens vill ha: Choklaaaaad, apelsinkrokant om jag får be!
dagens saknad: sommaren, vill inte ha mera snööö
dagens drog: datorn
dagens tråkigaste: att vara sjuk
dagens finaste: Gunvald är fin :)

dagens måste: bli frisk!
dagens dricka: Vatten och mjölk
dagens köp: Möjligtvis beställa från H&M senare i kväll..
dagens mat: Mat? Frukost :) Macka och mjölk
dagens skratt: När anders fick ont i ryggen och såg ut som en gubbe :s :P
dagens sjuka: jag..
dagens kärlek: Anders ; )
dagens mående: Sjukellisjuk, men annars bra :)
- HEJS!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback