e m m a ; vardag, fest, inredning

Sjukling & 20 år om en vecka

Japp, jag är nu officiellt sjuk. Har fortfarande ont i halsen och är allmänt seeg. Den roliga veckan har man också så inget är riktigt på topp just nu..
Det enda som är på topp är min kärlek till My love och att jag har hittat en finfin bikini på H&M :)
Det där jag nämnde tidigare som jag ska beställa kan ni glömma. Har hittat annat, förutom skorna och solglasögonen :)
Åhh vill beställa nu, är rädd för att det ska ta slut.. :s
Mamma, jag och Emelie ska sätta oss och beställa ikväll så det kan väl inte ha hunnit tagit slut till dess..(?)

Helgen som har varit har varit mkt lugn. Inge alkohol alls! :) Skööönt!
Men vill festa nu i helgen :) Liite sugen.. Johanna kommer ju hem också, blir nog inte allt för svårt att övertala henne till att parta lite ;) hihi
Anders och jag kollade på en äcklig film i lördags.. "Pan's Labyrinth" eller "El Laberinto del fauno", en spansk film.. Den var faktiskt bra! Men det var äckliga gubbar med. 1 2 Bluääh! Drama/fantasy/thriller.

Om precis en vecka blir jag 20 år :D Whhheeey!


Anonym

Nemen, tänk att du känner mig så bra :P Vi får allt se hur det blir med det ;)

2007-02-12 / 20:32:40
Johanna

Skulle bara säga att det var jag som skrev det senaste :P

2007-02-12 / 20:33:16
BLOGG: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback