e m m a ; vardag, fest, inredning

I'm awake

Mm, sitter här och är pigg som bara den! Lite konstigt.. eftersom jag sov så jääkla dåligt inatt :s haha, anders och jag slogs om täcket inatt tror jag :P HAHA.. sen så vaknade jag med ett ryck av en marddröm, Usch & blääh! Vaknade ännu en gång typ vid 5 i morse av att det var såååå kallt inne på rummet, då hade elementet lagt av ! :s Usch vad kallt det var.. Det blev en ganska förjäklig natt allt som allt alltså :P

Hm tänk, det snöar fortfarande och för typ 3 timmar sen så hade det kommit typ en dec på trappan och den sopade E av innan vi gick in... Det kommer att vara mkt snö imorrn :) Skönt att det kommer lite kyla och snö tycker jag, visst kunde den ha kommit lite tidigare men det är bättre sen än aldrig, right !? :)

snöflinga

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. ska kanske storstäda och möblera om på rummet :)
Skulle vilja ha sängen så den stod mot sängen, för det är ju så att jag inte har en dubbelsäng här hos papi. Blir ju lite mer plats i sängen omm an har den mot väggen.. Mmm ska nog göra så!
Sedan så blir det väl att skotta gården imorrn  på grund av all snö...

Nu har jag fördrivit tiden lite :) Tänkte fördriva den lite till genom att göra en lista från Johanna(blikvar) som vanligt ;P Johanna fyllde faktiskt 20 år idag, eller igår eller vad man säger :) GRATTIS GUMMAN, hoppas du haft en bra dag!

Här kommer listan!

Ska bli skoj: Att tatuera mig
Sötast i världen: Det är många! Bl.a. Anders och vännerna :D
Sparar till: Min bettskena?
Väntar på: Min födelsedag, snart 20 :D
Pålägg som gäller: Skinka
Önskar jag var bättre på: Självdisciplin (osäker på stavning)
Dagens dryck: Vatten och en tequila strawberry :) Baja Rosa hette den, skitgod!
Vad saknar du: Anders
Vill inte: Sova, riktigt än.. :P
Tre band/artister: Cassie, Sunrise avenue och Justin T
Vad har du gjort idag: Jag har varit med Anders och sen så har jag varit till min halvsyster som fyllde år idag!

Var det kul: Japp :)
Brukar du svära mycket: Mnjaa..
Har du pojkvän/flickvän? Japp, pojkvän :)
Är du kär: JAA!
Hur tidigt stiger du upp: Olika, senaste tiden har det varit vid 10 :P
Vad ska du göra ikväll: Sova?
Vem är snyggast i världen: Anders!
Är du uppväxt i stan eller på landet: Hedemora, hm... inte landet men inte "stan" heller :P
Har du utländska föräldrar: Nej

Vad lyssnar du på för musik nu: Beyoncé - Irreplaceble
Öl eller Vin: Vin!!


Nu ska jag ta och försöka sova ;) Natti natti på er!

Vår brygga


Johanna 20 år ; )

Tack tack!
Min dag var toppen!
Vi hörs och ses nästa helg : )
Puss puss

2007-01-21 / 23:30:46
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback